مجید مرتضایی روز دوشنبه پیش از بازی با تیم سن ایچ ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف ما از ابتدا صعود به مرحله پلی‌آف بود و هم اینک که با قرار گرفتن در رتبه سوم به این مرحله رسیدیم نمی‌خواهیم اتفاق حذف پارسال تکرار شود به همین خاطر باید در بازی امروز نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: تیم سن ایچ، تیمی خوب با بازیکنانی جوان و با انگیزه است که در طول لیگ تجربه کافی پیدا کرده‌اند و کار را برای هر تیمی سخت می‌کنند اما ما هم  با توجه به بازیکنان بسیار خوبی که داریم و با حمایت هواداران و استفاده از امتیاز میزبانی امیدواریم پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: در مرحله یک چهارم نهایی هر تیمی که موفق به کسب دو پیروزی از سه بازی شود به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد با توجه به شکستی که در بازی نخست مقابل این تیم داشتیم در صورت پیروزی مقابل تیم سن ایچ یک دیدار دیگر هم روز دوم بهمن مقابل این تیم در مشهد برگزار خواهد شد و تیم پیروز در دو دیدار به مرحله بعدی صعود می‌کند.

بازی نخست تیم های فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه روز ۲۶ دی ماه با نتیجه چهار بر دو به سود تیم سن ایچ پایان یافت و دیدار دوم این دو تیم امروز ساعت ۳۰ : ۱۷ دقیقه در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.