حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی، شهدای جبهه مقاومت و سانحه هوایی در رواق کوثر حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) افزود: شهادت این سردار سبب انسجام و اتحاد جبهه مقاومت شد و این مقاومت مستحکمتر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تشییع پیکر شهید سلیمانی در کشور و بویژه در مشهد بی‌نظیر بود ادامه داد: خون این شهید سبب شد اتحاد و همبستگی در ایران بیشتر شود. با رفتن این بزرگان مکتب آنان می‌ماند همانگونه که مکتب حضرت امام حسین (ع) پس از سال‌ها ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا از سال‌ها قبل به دنبال شهادت سردار سلیمانی بود و زمانی این شهید بزرگوار به شهادت رسید که خون شهدای ایرانی و عراقی به هم پیوند خورد و باعث انسجام و همبستگی ۲ کشور گردید.

وی افزود: انسان با رفتار و عمل می‌تواند خود را در دل مردم جا کند و امثال شهید حججی‌ها و حاج قاسم که در دل مردم جا دارند سرباز ولایت بودند و این امر نشان می‌دهد شهدا مطیع امر ولایت بودند.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی درک درست و به موقع از مواضع و اطاعت از رهبری داشت و در انجام تکلیف‌ هیچگاه کوتاه نمی‌آمد و به آن عمل می‌کرد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.