سیدجواد طاری بخش روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی تعطیلات زمستانی حسن جعفری، مدافع جوان و باسابقه فوتبال ایران که ۲ سال سابقه بازی در باشگاه شهرخودرو را داشت با حضور در دفتر باشگاه در مشهد و امضای قرارداد رسمی به این تیم بازگشت. وی به جز شهرخودرو سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، ملوان انزلی، سپاهان اصفهان و نساجی قائمشهر را در کارنامه خود دارد. 

وی ادامه داد: میلاد سرلک، بازیکن سابق تیم فوتبال نساجی مازندران نیز هفته گذشته به جمع بازیکنان شهرخودرو پیوست و روح‌الله سیف‌اللهی هم شنبه هفته جاری در تهران پس از مذاکره با حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو با عقد قرارداد ۲.۵ ساله به این باشگاه پیوست. این بازیکن تهاجمی پیش از این در تیم‌های پرسپولیس تهران، استقلال خوزستان، سیاه‌جامگان و پارس جنوبی جم توپ زده است.

وی گفت: هدف اصلی این نقل و انتقالات و برگزاری اردوی اصفهان، آمادگی برای حضور تیم شهرخودرو در بازی حذفی جام باشگاه‌های آسیا و حضور موفقتر در لیگ برتر فوتبال پس از تعطیلات زمستانی است.

طاری‌بخش افزود: تیم شهرخودرو فردا (جمعه) یک دیدار تدارکاتی با تیم سپاهان اصفهان در این شهر انجام خواهد داد و با بازگشت روز یکشنبه تیم به مشهد اردوی تدارکاتی سه روزه شهرخودرو در اصفهان به پایان خواهد رسید.

تیم شهرخودرو هم اکنون به ترتیب پس از تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی، صنعت نفت آبادان و استقلال در جایگاه ششم جدول لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.