حامد قربانی روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گناباد افزود: این اقدام که در پاسخ به شهادت رساندن سپهبد شهید سلیمانی و هم‌رزمانش صورت گرفت، بار دیگر اقتدار ایران و نیروهای مسلح و سپاه را در مقابله با ترفندهای استکبار جهانی و خفت و خواری آمریکا را نشان داد. 

وی ادامه داد: مردم با حضور گسترده در مراسم تشییع و بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی وحدت و همدلی خود را در محکومیت جنایت آمریکا به اثبات رساندند و این همگرایی و اتحاد و همدلی باید بیش از پیش حفظ شود.

وی حضور گسترده در  انتخابات سالجاری را مصداق بارزی از اتحاد و وحدت کلمه ملت در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شرکت در صحنه تعیین سرنوشت خود برشمرد.

امام جمعه گناباد هم در این نشست خواستار برگزاری جلسات مشترک شوراهای مرتبط با مسائل اجتماعی و فرهنگی نظیر پیگیری آسیب‌های اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر با شورای فرهنگ عمومی با هدف هم افزایی و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و مسوولان ذیربط برای تحقق برنامه‌ها و اولویت‌های این شوراها شد.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب ضمن تاکید بر افزایش تاثیرگذاری مصوبات شورای فرهنگ عمومی افزود: این شورا باید خط مشی و سیاست اجرایی در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان را تدوین کند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.