علیار راستگو یک‌شنبه شب در همایشی رونمایی از ۹ سند کارگروه تخصصی اجتماعی شهرستان هشترود با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: اظهار نظر عوامل انتخاباتی در مورد انتخابات و داوطلبان و نامزدها تخلف نیست بلکه جرم است و ستاد انتخابات با افراد و دستگاه های متخلف برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر جایگزینی نگاه و اهداف ملی به جای نگاه محلی در نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان باید اعتمادسازی کنند و در راستای امیدآفرینی در جامعه اقدام کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در این همایش آماری از میزان جرایم در استان ارایه داد و گفت: در پیشگیری از جرم در استان قدم های خوبی برداشته شده است.

علی بدر شکوهی افزود: ۶۰ درصد زندانیان مرتبط با مواد مخدر بوده و ۵۰ درصد طلاق ها و ۴۶ درصد سرقت ها ناشی از اعتیاد است.

وی خاطرنشان کرد: مقابله با پدیده اعتیاد و عواقب آن، نیازمند ورود و مشارکت مردم در قالب سمن هاست که در این مورد نیز در استان کارهای خوبی انجام شده است.

امام جمعه هشترود نیز در این همایش خواستار راه اندازی جبهه فرهنگی با هم افزایی تمامی دستگاه ها شد.

حجت الاسلام علی رحیمی از بودجه کم شورای فرهنگ عمومی انتقاد کرد و خواستار تخصیص بودجه اختصاصی به شورای فرهنگ عمومی شد.

امین امینیان فرماندار هشترود نیز از تهیه برنامه جامع کنترل آسیب های اجتماعی در این شهرستان خبر داد و افزود: خودکشی،  افسردگی و کودک همسری در این شهرستان از میانگین استانی و کشوری بیشتر است که باید راهکارهای مقابله با آنها تهیه و اقدام شود.

در این همایش ۹ سند کارگروه تخصصی که نتیجه تلاش یکساله اعضا کارگروه تخصصی اجتماعی،  فرهنگی،  سلامت،  بانوان و خانواده بود رونمایی و ادارات پیشرو در این ارتباط تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.