سردار غلامرضا احمدی چهارشنبه‌ شب در مراسم بزرگداشت سرداران جبهه مقاومت در مسجد الزهرا(س) پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این مطلب افزود: امروز دستهایی در کار است که می‌خواهد ارزشهای انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود اما حضور با شکوه مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی به ارزشهای انقلاب اسلامی جان داد.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی بدون روحیه انقلابی در مقابل جبهه استکبار ارزشی ندارد و  ضررش از نفعش برای اسلام بیشتر است چرا که در این صورت نام اسلام را به یدک می کشد اما  از روحیه انقلابی سیدالشهدا و ائمه اطهار(ع) خبری نیست.
فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: ۴۱ سال جهاد مهم‌ترین شاخص شخصیتی سردار قاسم سلیمانی است و قدم به قدم رفتار این مرد بزرگ سرفصل پژوهش و تحلیل است و از صاحبان جلسه تقاضا دارم رفتارهای شاخص قاسم سلیمانی  و محسن حججی که به درد زندگی جوانان می خورد را استخراج کرده و نشر دهند. 
احمدی خلوص در ولایتمداری، عبور از مشکلات با تقوی، خستگی ناپذیری، روحیه ضد استکباری، وفاداری به نظام بدون حساب کشی و توکل به خدا و مردم را از دیگر ویژگیهای مهم شخصیتی سردار قاسم سلیمانی برشمرد.
وی تاکید کرد: اگرچه ابراز احساسات و اعتقاد قلبی مردم به سردار سلیمانی ارزشمند و افتخار آفرین است اما  در این مسیر نخبگان وظیفه مضاعفی دارند چرا که فضای هیجانی زود فرو می‌نشیند و اگر با ۵۶ نفری که جانشان را در مراسم تشییع این شهید تقدیم کردند  ارزشهای قاسم سلیمانی به افکار تبدیل نشود در چهلم  شهید همه هیجانات می‌خوابد.
فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: حمله ۲۰ موشک سپاه به پایگاههای آمریکایی و منافع آمریکا در طول ۷۰ سال گذشته در جهان بی سابقه بوده است.
مراسم بزرگداشت سرداران جبهه مقاومت همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جمعی از دانشگاهیان و مردم در مسجد الزهرا (س) پردیس این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.