اتاق اصناف مشهد روز شنبه به نقل از محمود بنانژاد گزارش داد: بر این اساس همه واحدهای صنفی در سطح مشهد به ویژه واحدهای مستقر در اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) فعالیت نخواهند داشت.

کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد ۱۰۷ اتحادیه و ۱۲۰ هزار واحد صنفی فعال دارد.

تعطیلی مدارس مشهد نیز برای فردا به همین منظور پیشتر اعلام شده بود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" به همراه "ابومهدی المهندس" از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، در حمله بالگردهای آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
"پنتاگون" ستاد فرماندهی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی در سطح کشور اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با صدور بیانیه‌ای جنایت تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران، به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به آمریکا، به وی ابلاغ شد.

پیکر پاک سردار شهید سپاه اسلام سپهبد قاسم سلیمانی فردا یکشنبه ۱۵ دی ماه بطور مستقیم از عراق به مشهد منتقل و پس از برگزاری آیین وداع در حرم مطهر امام رضا(ع) در این شهر تشییع می‌شود. سپس به تهران انتقال یافته و بعد از آیینی ویژه در مرکز، برای خاکسپاری به کرمان منتقل خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.