محمدرضا بهروز روز سه‌شنبه در جریان بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) مه‌ولات افزود: استخدام نیروی پرستاری برای بیمارستان تازه تاسیس امام حسین (ع) تربت‌حیدریه که در سال آینده راه اندازی خواهد شد در دستور کار قرار گرفته است ضمن اینکه در بخش رفاهی نیز پیگیر اخذ پروانه صلاحیت حرفه ای و پرداخت به موقع کارانه به این قشر هستیم.

وی صبر و ایثارگری پرستاران را علت نام گذاری روز ولادت حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار عنوان کرد و ادامه داد: سازمان بهداشت جهانی امسال را سال پرستاری نام‌گذاری کرد که این امر بیانگر اهمیت کار پرستاران در ارتقای شاخص های سلامت در جامعه است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: در  سیلاب ابتدای امسال در کشور، شماری از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به همراه گروه اوژانس برای خدمت به سیل‌زدگان به مناطق شمال و جنوب کشور اعزام شدند.

رییس هیات مدیره نظام پرستاری تربت‌حیدریه نیز با قدردانی  از زحمات و خدمات خالصانه پرستاران بیمارستان امام رضا (ع) مه‌ولات گفت: بدون پرستار، کار درمان ناتمام می ماند و هیچ درمانی به سرانجام نمی رسد.

 حسین زنگنه با اشاره به اقدام های صورت گرفته در راستای بهبود وضع معیشتی پرستاران افزود: استخدام پنج هزار پرستار، پرداخت دو ماه کارانه و حذف سامانه محاسبه میزان کارانه از جمله اقدام های موثر در این راستاست.

شهرستان مه‌ولات دارای یک بیمارستان دولتی، چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵، ۶ مرکز خدمات جامع سلامت، ۲۴ خانه بهداشت و سه پایگاه بهداشتی است که خدمات مختلف پزشکی به مردم ارایه می‌دهند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارایه می‌کند.

فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه‌ولات در ۲۰۷ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.