علیرضا رزم‌حسینی روز چهارشنبه در جلسه شورای مدیران ستادی استانداری خراسان رضوی افزود: ملت ایران در برابر تعرض بیگانگان یکپارچه و متحد هستند.
وی ادامه داد: یکی از ابزارهای ارزان برای پیاده‌سازی نیت‌های شوم دشمن، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است، در حوادث اخیر هم شاهد بودیم که به واسطه بهره‌گیری از فضای مجازی، دشمنان به دنبال ایجاد آشوب و خرابکاری در کشور بودند.
استاندار خراسان رضوی گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاونین آنها، باید به صورت مداوم و در قالب برنامه زمان‌بندی مشخص، جلسات ملاقات عمومی با مردم برگزار کنند و حرف‌های مردم را بشنوند.  
رزم‌حسینی به انتخابات اسفند ماه اشاره کرد و افزود: باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا ضمن برگزاری انتخابات باشکوه، سطح مشارکت مردم در آن حداکثری باشد.
وی در خصوص دستاوردهای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی نیز گفت: برنامه‌های این الگو به خوبی در حال اجراست، در این راستا، نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، در حال تلاش برای تحقق اهداف این طرح هستند.
استاندار خراسان رضوی افزود: در شرایط فعلی همه باید برای بهبود اوضاع زندگی و حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه بیکاری مهم ترین علت بروز نزاع‌هاست ادامه داد بیکاری نه تنها یک موضوع اقتصادی به شمار می رود، بلکه یک آسیب اجتماعی هم محسوب می‌شود و موجب افزایش تنش، نزاع، کاهش ازدواج، افزایش طلاق و اعتیاد و دیگر آسیب‌هاست. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.