حامد قربانی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری گناباد از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست وعده‌هایی را که توانایی تحقق آن را دارند به مردم بدهند.

وی افزود: تذکر به نامزدهای نمایندگی مجلس و هوادارانشان برای پرهیز از تخریب اذهان عمومی و ایجاد فضای کدورت و دشمنی در ایام تبلیغات انتخاباتی از جمله رویکردهای ستاد انتخابات این حوزه انتخابیه است.

وی ادامه داد: باید با بهره‌گیری از ظرفیت احزاب و تشکل‌های سیاسی، برای وحدت و ایجاد فضای همدلی بین مردم به منظور افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کرد و ملاک‌های دینی و انقلابیگری و نماینده اصلح را برای مردم تبیین نمود.

قربانی گفت: آسیب‌های برگزاری انتخابات دوره گذشته در گناباد شناسایی شده و در این دوره در صدد رفع آنها هستیم.

وی افزود: مسوولان دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای دقیق قانون هستند و باید برای رفع مشکلات و نارسایی‌های حوزه اجرایی خود تلاش کنند.

فرماندار گناباد ادامه داد: از دیگر رویکردهای مسوولین اجرایی، بسترسازی برای افزایش فرصت‌های شغلی از طریق اجرای طرح‌های اقتصادی مختلف و صیانت از اشتغال موجود است.

وی گفت: مدیران باید با روحیه جهادی از هیچ تلاشی برای خدمات صادقانه به مردم دریغ نکنند و به صورت شبانه روزی برای خدمت به آحاد جامعه تلاش کنند و تا جایی که می‌توانند مشکلات شهرستان را در این منطقه رفع کنند و از ارجاع آن به ادارات کل بپرهیزند.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ تن محصول آلوئه‌ورا روی دست کشاورزان گناباد مانده است از جهاد کشاورزی این شهرستان خواست با بررسی کارشناسانه و شناخت بازارهای هدف، بستر فروش آن را فراهم کند.

قربانی افزود: واحد فرآوری آلوئه‌ورا در بخش کاخک این شهرستان با ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت راه‌اندازی شده اما به دلیل تعلل در پرداخت اقساط تسهیلات، رتبه بانک کشاورزی شهرستان را کاهش داده و از خرید این محصول نیز خودداری می‌کند که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی ساخت فرودگاه و بیش از ۶۰ درصدی راه آهن گناباد از برخی مطالب نادرست در فضای مجازی مبنی بر پرواز آزمایشی در فرودگاه این شهرستان انتقاد کرد و گفت: هیچ طرحی به صورت ناتمام مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد و همه تلاش ما آن است که فرودگاه گناباد تا قبل از پایان سالجاری راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و گردشگری گناباد راه‌اندازی فرودگاه این شهرستان از نیازهای مهم منطقه به شمار می‌رود.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.