مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: لیست طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش فاضلاب برای ۱۵ شهر استان به دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری ارسال شده‌است.
 سید ابراهیم علوی اضافه کرد: این طرح‌ها پس از پایش و شناسایی سرمایه‌گذاران بومی ، برای انجام مراحل قانونی عقد قرارداد اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: این طرح‌ها برای اجرای شبکه خط انتقال به طول ۲ هزار و ۳۳۹ کیلومتر و احداث تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت ۲۵۲هزار و ۲۴۱مترمکعب در شبانه روز تهیه شده‌ است. 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: این طرح‌ها در شهرهای خواف، تایباد، گلبهار، تربت جام، گناباد، سبزوار، شاندیز، بردسکن، بجستان، کلات ،سرخس، کاشمر،خلیل آباد، طرقبه و قوچان اجرا می‌شود و روش اجرای قرارداد برای قوچان از محل تسهیلات ماده ۵۶ و برای سایر شهرها بیع متقابل در نظر گرفته شده‌است.  
یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در ۷۳ شهر خراسان رضوی (به جز کلانشهر ۳.۵ میلیون نفری مشهد) زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب این استان هستند و ۳۰ درصد جمعیت زیر پوشش این شرکت در هفت شهر نیز از شبکه جمع‌آوری فاضلاب برخوردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.