محمد ناظم الشریعه یکشنبه شب بعد از بازی با تیم فوتسال اسلواکی به خبرنگاران گفت: مسابقات بین‌المللی سه جانبه مشهد با توجه به حضور تیم‌های اروپایی محکی جدی برای تیم ملی کشورمان است و برای این مسابقه با دو جلسه تمرین آمدیم و هدف ما ارزیابی بازیکنانمان است.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده اند افزود: هر چه بگذرد هماهنگی ما بیشتر می‌شود و در دفاع هم باید قوی تر کار کنیم.

او  ادامه داد: بازی کردن با تیم‌های فیزیکی و تاکتیکی کمک می‌کند که یکی از ضعف‌های عمده فوتسال ما که بدنسازی است را از بین ببریم.

سرمربی تیم فوتسال اسلواکی هم گفت: پارسال در مسابقات سه جانبه اسلواکی با نتیجه مساوی صفر متوقف شدیم اما امسال پنج گل به ایران زدیم که پیشرفت خوبی برای ما شمرده می‌شود و مهدی جاوید بازیکن ایران هم در زمین بسیار خوب عمل کرد.

ماریان برکی افزود: ایران تیم قدرتمندی است و در مسابقات آسیایی به احتمال زیاد به مرحله نهایی خواهد رفت و شانس اصلی قهرمانی است.

در چهارچوب مسابقات سه جانبه بین‌المللی فوتسال در مشهد دیدار تیم‌های فوتسال ایران و اسلواکی امشب در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد با نتیجه پنج بر پنج مساوی شد.

دیدار بعدی تیم ملی فوتسال ایران سه شنبه شب با تیم بلاروس در مشهد برگزار می‌شود.

فردا شب هم تیم‌های اسلواکی و بلاروس با هم دیدار می کنند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.