محمد ناظم‌الشریعه روز شنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم‌های اسلواکی و بلاروس در مشهد افزود: خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه قهرمانی در آسیا آسان نیست ادامه داد: با توجه به قدرت فوتسال ایران همه تیم‌ها بهترین بازی خود را در برابر ما به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به مسابقات سه جانبه در مشهد هم گفت: نتیجه در مسابقات تدارکاتی مهم نیست، در این مسابقات در پی رفع نواقص تیم برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم. 

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: برای مطرح بودن باید از نظر امکانات به روز باشیم و این امر مستلزم صرف هزینه است.

وی در باره وضعیت فوتسال خراسان رضوی هم گفت: این استان از پایه‌های لیگ برتر فوتسال است. از نظر استعداد در ورزش فوتسال وضعیت خوبی دارد و تیم‌های فوتسال این استان سبب ایجاد انگیزه در دیگر تیم‌ها شده‌اند.

حضور با همه بازیکنان اصلی

سرمربی تیم فوتسال بلاروس هم در این نشست خبری گفت: سومین باری است که در ایران حضور پیدا می‌کنیم و امیدوارم بازی‌های خوبی در برابر تیم ایران و اسلواکی انجام دهیم.

ساوین سائو الکساندر افزود: به منظور آمادگی برای حضور در بازی‌های مقدماتی جام جهانی با همه بازیکنان اصلی خود در مسابقات سه جانبه مشهد شرکت کرده‌ایم.

امیدواری به شکست تیم ایران

سرمربی تیم فوتسال اسلواکی هم گفت: تیم ایران جزو بهترین تیم‌های فوتسال جهان است. از اینکه در مقابل تیم‌های قدرتمند ایران و بلاروس بازی می‌کنیم خوشحالیم.

ماریان برکی افزود: به منظور ارزیابی بازیکنان خود برای حضور در بازی‌های مقدماتی جام جهانی از همه بازیکنان خود در این رقابت‌ها استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: پارسال در مسابقات سه‌ جانبه اسلواکی، نتیجه بازی با تیم ملی ایران مساوی شد اما امسال شاید بتوانیم ایران را شکست دهیم.

مسابقات سه جانبه مشهد با حضور تیم ملی فوتسال ایران، بلاروس و اسلواکی از فردا در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد آغاز می‌شود.

تیم ایران روز یکشنبه دهم آذر با تیم بلاروس و روز سه‌شنبه با تیم اسلواکی دیدار می‌کند. تیم‌های بلاروس و اسلواکی هم روز دوشنبه با هم مسابقه خواهند داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.