سردار محمدکاظم تقوی روز شنبه در همایشی با عنوان "بصیرت پلیس رضوی" در مشهد افزود: پلیس در انجام وظایفش باید هوشمندانه و هوشیارانه عمل کند که لازمه آن بصیرت‌افزایی است.  
وی ادامه داد: با توجه به موقعیت ویژه خراسان رضوی و کلانشهر مشهد ماموریتهای نیروی انتظامی در این خطه سنگین‌تر از دیگر استانهای کشور و بنابراین وظیفه "پلیس رضوی" بسیار حساستر است.  

فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین ارتقاء روحیه معنوی و انگیزه کار را دارای تاثیری زیاد بر کارآمدی فعالیت پلیس توصیف و بیان کرد: به همین خاطر "همایش بصیرت" ویژه مدیران فرماندهی انتظامی خراسان رضوی طراحی و اجرا شده است.
وی گفت: ۴۰۰ نفر از مدیران فرماندهی انتظامی خراسان رضوی آموزشهای لازم و مرتبط را با محوریت "پلیس جامعه‌محور" در چارچوب "همایش بصیرت" فرا می‌گیرند.
سردار تقوی افزود: موضوعهای مختلف نظیر "خانواده، حیا و عفاف، تهدیدات فضای مجازی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب" در چارچوب همایش بصیرت توسط اساتید عالی حوزه و دانشگاه برای افسران مدیر و فعال در حوزه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ارائه می‌شود.
 همایش بصیرت پلیس رضوی که امروز در مشهد آغاز شده تا ۱۲ آذر ماه جاری ادامه دارد.

۲۰۰ واحد کلانتری و پاسگاه انتظامی در سطح استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی حفظ نظم اجتماعی در ابعاد گوناگون و تامین امنیت عمومی را بر عهده دارند. از این تعداد ۷۰ واحد انتظامی، ۳۴ کلانتری و هشت سرکلانتری در محدوده شهرستان سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفری مشهد مستقر هستند. همچنین مشهد تنها شهر در سطح کشور است که "کلانتری ویژه بانوان" دارد. این کلانتری با بکارگیری بانوان پلیس به صورت کامل تمام ماموریتهای حوزه بانوان را انجام می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.