محمد رضا حیدری روز دوشنبه در ابتدای هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در تعجبم چگونه بزرگان و ریش سفیدان جریان اصولگرایی در این شهر در برابر این تخریب‌ها سکوت کرده اند و  از عقلا و بزرگان می این جریان می خواهیم اجازه ندهند این بداخلاقی ها در شهر امام رئوف(ع) ادامه یابد.
وی با بیان اینکه با تهدیدات دشمنان اسلام، وحدت مساله کلیدی امروز است ادامه داد: در نهج البلاغه، امام علی(ع) ما را به توجه به سرگذشت پیشینیان توصیه کردهاند و بحث دوری گزیدن از تفرقه و پافشاری بر اتحاد و پرهیز از دشمنی و کینه توزی مورد تاکید آن حضرت بوده است.
رییس شورای شهر مشهد گفت: وحدت در درون برای ایستادگی در برابر تهدیدات بیگانه از اصول نظام بوده است و مهمترین مصداق آن هشت سال دفاع مقدس است که در آن زمان وحدت در راس امور کشور بود.
حیدری به فعالیت یک گروه معدود اما برخوردار از امکانات رسانه ای اشاره و بیان کرد: هنوز شش ماه از شروع به کار شورای پنجم نگذشته بود که موضوع پرونده اتهام یکی از اعضای شورا توسط این گروه اقلیت یاد شده مطرح شد و ما در همان زمان اعلام کردیم به پیگیری‌های حقوقی و نتایج آن پایبندیم.

وی ادامه داد: روند دادرسی طی شده در دوران مدیریت جدید قوه قصاییه نقطه قوت این پرونده است و امیدواریم نتایج حاصل شده تایید شود.
رییس شورای شهر مشهد گفت: در موضوع اتهام مربوط به مدرک تحصیلی دو نفر از اعضای شورای شهر، جریان اقلیت از عنوان جعل برای تخریب شورای پنجم استفاده کردند و این در حالی است که نه جعلی رخ داده و نه دادگاهی تشکیل شده است که مفهوم جعل را تایید کند.
حیدری افزود: صدها نفر از این گونه مدارک استفاده و به واسطه آن مزایای شغلی دریافت کرده اند از این رو امیدواریم دستگاه قضایی دوگانه عمل نکرده و به همه این موارد رسیدگی کند.

وی ادامه داد: خطاب به اتاق فکری که می‌خواهد تا زمان انتخابات مجلس با جریان‌سازی رسانه ای و سیاسی فضا را مدیریت کند اعلام می کنم که با این روش‌ها راه به جایی نخواهید برد و این اقدامات نتیجه ای جز نا امیدی و اعتماد سوزی در جامعه نخواهد داشت.
رئیس شورای شهر مشهد با ارائه گزارشی از اقدامات عمرانی و خدماتی شهری در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد گفت:در مجموعه شهرداری مشهد با بیش از ۱۵ هزار نیرو و ۹۰ هزار میلیارد ریال گردش مالی احتمال خطا وجود دارد و شورا هم از خطا چشم پوشی نمی کند و البته دستگاه قضا نیز بیش از گذشته اینها را پیگیری می کند که شورا این پیگیری را نه به عنوان یک تهدید بلکه به عنوان یک فرصت برای مقابله با فساد تلقی می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.