رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در مورد نامعتبربودن مدرک تحصیلی دو عضو شورا  گفت: بر فرض اینکه این موضوع در حوزه قضایی در حال بررسی باشد به لحاظ ضوابط  قضایی تا زمانی که حکمی صادر نشده نباید چنین خبری انتشار پیدا کند. 
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، محمدرضا حیدری در حاشیه شصت‌وششمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که امروز در تالار شهر برگزار شد و در جمع خبرنگاران، در مورد خبر نامعتبربودن مدرک دو عضو شورا اظهار کرد: ما این گله را داریم و در متن جوابیه هم اعلام کردیم که بر فرض اینکه این موضوع در حوزه قضایی در حال بررسی باشد به لحاظ ضوابط  قضایی تا زمانی که حکمی صادر نشده نباید چنین خبری انتشار پیدا کند. 
وی ادامه داد: ما نبست به این امر منتقدیم و این موضوع را به دوستان در آستان قدس منعکس کردیم. من مطمئن هستم که دیدگاه تولیت آستان قدس و مسئول روزنامه قدس این نیست؛ زیرا طبق تعامل و همکاری‌ای که ما با آستان قدس داریم این رویکرد اصلا مورد تایید آن‌ها نیست.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: ما این گله جدی را داریم. قطعا عناصری در زیرمجموعه و بدون هماهنگی این کار را انجام داده‌اند. این اخبار در مجموع آثار منفی بر فضای عمومی جامعه دارد. منکر اینکه هر مجموعه‌ای این موارد را بررسی کند و مسیر قانونی‌اش طی شود، نیستیم. واقعا خود ما در این جهت همکاری می‌کنیم اما قبل از اینکه بررسی صورت بگیرد و خبر به این شکل مطرح شود، کم‌لطفی و از مصادیق بداخلاقی رسانه‌ای است. 
وی تصریح کرد: در شرایط موجود جامعه که نیاز به آرامش داریم، این موارد به نظر من قابل توجیه نیست و نقد خود را به دوستان منتقل کردیم و امیدواریم دیگر تکرار نشود.
حیدری در پاسخ به این پرسش که «آیا در این رابطه با حوزه قضایی وارد گفت‌وگو شده‌اید یا خیر»، عنوان کرد: ما وارد گفت‌وگو با حوزه قضایی نشدیم. مجموعه مستقلی هستند و کار خود را انجام می‌دهند افراد هم در قبال آن باید پاسخگو باشند. در فضای موجودی که شورا و مدیریت شهری هماهنگ و منسجم با کل استان همراهی می کند این نوع کم‌لطفی‌ها جای تامل دارد. 
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در پاسخ به پرسشی در مورد حذف یکی از اعضای شورا از شورای شهر گفت: دادگاه برگزار شده. منتظر اعلام رای دادگاه هستیم. دادگاه است که در این زمینه تصمیم می‌گیرد و هنوز رای به ما اعلام نشده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.