اسدالله ابراهیمی روز پنجشنبه در نشست بزرگداشت هفته بیمه سلامت که در کاشمر برگزار شد افزود: سازمان بیمه سلامت طی دو سال اخیر با منابع پایدارتری که جذب شد بسیاری از مطالبات را با سرعت بیشتری پرداخت کرد و امیدواریم با الکترونیکی کردن اسناد و کمک گرفتن از کارشناسان اقدامات موثرتری را انجام دهیم.

وی ادامه داد: چاره‌ای جز استفاده از خدمات الکترونیک نداریم و معتقدیم باید با مؤسساتی که خطا می‌کنند برخورد جدی‌تری صورت گیرد و با کسانی که فعالیت خوبی دارند تعامل بیشتری داشته باشیم.

رییس اداره بیمه سلامت شهرستان کاشمر هم در این نشست گفت: تا سال گذشته پنج صندوق بیمه شامل صندوق کارمندی، سایر اقشار، ایرانیان، سلامت همگانی و روستائیان فعال بوده و از ابتدای امسال هم مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و برای آنها دفترچه رایگان صادر شده است.

محسن علیزاده افزود: بر اساس آخرین آمار دفاتر پیشخوان کاشمر تا کنون برای دو هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر دفترچه بیمه صادر شده است.

وی ادامه داد: سالانه در کاشمر افزون بر ۶۰۰ هزار بار مراجعه به ۱۰۵ موسسه مرتبط در شهرستان داریم و سالانه بالغ‌ بر ۳۱۰ میلیارد ریال برای خدمات بیمه‌ای که در شهرستان انجام می‌شود هزینه می‌کنیم.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.