به گزارش ایرنا آیت الله سیداحمد میرعمادی روز یکشنبه در دیدار مدیر و کارکنان بیمه سلامت افزود:‌ با تقویت سازمان الکترونیک، هوشمند سازی تعامل و هم افزایی دستگاه ها، هزینه های درمانی و پزشکی مدیریت می شود و زمینه فساد نیز کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه بیمه، امید به زندگی را میان مردم تقویت می کند ادامه داد:‌ عدالت در ارایه خدمات پزشکی و سلامت باید مورد توجه قرار گیرد چراکه اقشار مختلف مستحق دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدمات درمانی هستند.

وی با تاکید بر پرداخت مطالبات بیمه سلامت تصریح کرد: این نهاد در سال های اخیر اقدامات مطلوبی برای رفاه حال افراد تحت پوشش انجام داده است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان نیز گفت: یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر معادل ۶۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش این نهاد هستند.

شاهدخت فتحی بیرانوند افزود: نیمه نخست امسال ۱۵۴ میلیارد تومان از اعتبارات سازمان مرکزی بیمه سلامت برای پرداخت مطالبات پزشکان، موسسات و بیمارستان های طرف قرارداد استان پرداخت شده است.

وی اظهار داشت:‌ بیمه سلامت پنج صندوق کارکنان، اقشار مختلف، همگانی، ایرانیان و روستاییان و عشایر را بیمه کرده است.

وی افزود: حدود ۸۵ درصد از افراد بیمه شده سلامت، حق بیمه ای بابت دریافت دفترچه پرداخت نمی نمایندکه امیدواریم با اجرای برنامه پوشش بیمه اجباری،دهک های پایین درآمدی دفترچه رایگان دریافت کرده و  دهک های درآمدی بالا مشارکت ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی در پرداخت حق بیمه داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.