به گزارش ایرنا شاهدخت فتحی بیرانوند روز چهارشنبه در همایش استانی هفته بیمه سلامت در سالن جلسات اداره امور مالیاتی لرستان اظهار داشت: یکهزار و ۱۶۰ نفر بیمارخاص در لرستان وجود دارد که هشت درصد هزینه‎های سازمان را به خود اختصاص داده‎اند.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۶۰هزار نفر معادل ۶۰ درصد جمعیت لرستان در پنج صندوق مختلف تحت پوشش بیمه سلامت هستند افزود: امسال ۳۲هزار و ۵۰۰ نفر مددجو کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

وی گفت: سازمان الکترونیک و هوشمند سازی در ابتدای امسال اجرایی شده و این اقدام تنها راهکرد برون رفت از مشکلات ناشی از هزینه های درمانی است.

فتحی بیرانوند بیان کرد: برخی افراد صاحب چند دفترچه بودند که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استحقاق سنجی و رفع هم پوشانی آغاز و توانستیم ۱۸هزار و ۱۵۰ نفر را شناسایی کنیم.

وی افزود: در اجرای نسخه الکترونیک جزو استان های پیشرو هستیم و تا کنون در شهرستان های الیگودرز، ازنا و پلدختر ۱۲هزار و ۸۱۴ نسخه  انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۵درصد مراکز و موسسات در لرستان طرف قرارداد بیمه سلامت هستند گفت: ۱۱۶میلیارد تومان در ۶ماهه نخست امسال برای افراد تحت پوشش هزینه درمان پرداخت شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.