کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: بیشترین میزان بارش طی این مدت در شهرستان نیشابور با حدود ۱۱ میلی متر باریده است و پس از آن شهرستان های سبزوار و جغتای با پنج و چهار میلی متر بیشترین بارش را داشته اند.

غلامرضا ضیاء شهابی افزود: طی این مدت از ایستگاه فرودگاهی شهر مشهد چهار میلی متر باران گزارش شده است.

وی پیش بینی کرد که از عصر امروز  تا فردا پنج شنبه به ویژه در صبح این روز بارش‌ باران تمامی مناطق خراسان رضوی را فرا بگیرد و بر حجم آن به ویژه در صبح فردا افزوده شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش چند درجه ای دما برای روزهای پایانی هفته در خراسان رضوی گفت: امروز بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۳ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته بدون تغییر مانده است و فردا دمای هوای مشهد با کاهش سه درجه ای به ۲۰ درجه خواهد رسید و  طی روز جمعه ۱۸ درجه پیش‌بینی شده است.

ضیاء شهابی افزود: کمینه دمای هوای مشهد طی روزهای پایانی این هفته بین ۹ تا ۱۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای دو درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۹ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.