مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی روز یکشنبه با بیان این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: مخابرات، همزمان با ایام پایانی دهه صفر با توسعه زیر ساخت های ارتباطی آماده خدمت رسانی به خیل عظیم زائران و مجاورانی است که به مشهد مقدس سفر می‌کنند.
مهندس حسن اروجی افزود: استقرار چهار کانکس ارتباطات سیار در خیابان های منتهی به حرم مطهری رضوی و همچنین تحت پوشش قرار دادن چهار هزار و ۳۷۳ کیلومتر از جاده های اصلی استان خراسان رضوی که محل تردد زائران است از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: در همین راستا ۱۰ گروه پاسخگویی در فاصله ۱۰۰ متری اطراف حرم مطهر رضوی برای رفع نیازهای ارتباطی مراجعه کنندگان تا پایان ماه صفر مستقر هستند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی از دایر بودن  ۱۹ دفتر پیشخوان دولت در مسیرهای زائران در ایام دهه پایانی صفر خبر داد و گفت: ۱۰ دفتر از این تعداد در ورودی  و خروجی شهر مشهد از سمت محورهای قوچان، ملک آباد و کلات استقرار دارند.
اروجی افزود: در این دفاتر خدمات ارتباطی از جمله تعویض سیم کارت، سیم کارت رایگان و معرفی محصولات ارتباطی به زائران ارائه می شود.
وی ادامه داد: طی این مدت چنانچه مشترکان در هر لحظه از شبانه روز دچار اختلال بر روی بستر شبکه همراه اول در استان شدند می توانند با شماره گیری رایگان ۹۹۹۰ مشکل خود را در میان بگذارند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: مشترکان تلفن ثابت نیز می‌توانند برای طرح شکایات خود با سامانه ۲۰۱۱۷ ارتباط برقرار کنند و همچنین مشترکان دیتای تجاری (ADSL،FTTH و VDSL) مخابرات خراسان رضوی  می‌توانند در صورت بروز اختلال با مرکز ۲۰۲۰ تماس بگیرند.
اروجی افزود: تمامی عملیات حفاری به سبب کاهش قطعی های احتمالی سیستم های مخابراتی تا پایان دهه آخر صفر در مشهد و خراسان رضوی ممنوع است و گروه های پاسخگویی، پشتیبانی فنی و مهندسی مخابرات تا پایان دهه صفر در آماده باش کامل هستند.

هم اکنون چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک تلفن همراه اول و بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت در خراسان رضوی از خدمات شرکت مخابرات استفاده می کنند.
    

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.