حمیدرضا نوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چارچوب خدمت رسانی به زائران و مجاوران حرم نورانی امام رضا(ع) و با هدف افزایش سطح دسترسی مردم به نان تعدادی از نانواییهای اطراف حرم مطهر، معابر پر رفت و آمد و مبادی ورودی به مشهد فعالیت 24 ساعته دارند.
وی ادامه داد: بر این اساس علاوه بر تمام نانواییهای اطراف حرم مطهر رضوی نانواییهای مستقر در خیابانهای اصلی، ورودی اصلی شهر مشهد و شهرستانهای مسیر از 20 اسفند جاری تا 15 فروردین ماه آتی به صورت فوق العاده و در نوبت کاری اضافه فعال خواهند بود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی به فعالیت شبانه روزی 45 واحد نانوایی در محدوده پیرامونی حرم رضوی اشاره و بیان کرد: سایر واحدهای نانوایی فعال در مسیرها و معابر هم اکنون در حال اعلام آمادگی و جمع بندی برای دریافت سهمیه آرد هستند.
وی گفت: هم اینک نه تنها در تامین آرد سهمیه اضافی برای واحدهای نانوایی در مشهد هیچ مشکلی وجود ندارد بلکه حتی پیش بینی مازاد آرد در سطح استان خراسان رضوی نیز صورت گرفته است.
چهار هزار و 400 واحد نانوایی یارانه ای و هزار و 735 واحد نانوایی آزادپز در استان شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی فعالیت دارند.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.