به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی روز چهارشنبه در دیدار با مدیر شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی افزود: صدا و سیما جای چهره‌ سازی است اما باید توجه کرد این چهره‌سازی برای چه کسی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شبکه قرآن و معارف سیما در مرحله صعود دیده می‌شود، اظهار داشت: این رشد، هم در برنامه‌های معارفی و هم در برنامه‌های قرآنی اتفاق افتاده است.

وی گفت: آنچه در صدا و سیما و بیشتر در شبکه قرآن و معارف اسلامی جلوه می‌کند، بحث‌های آزاد است، اینکه یک خبرنگار بنشیند، از یک نفر سؤال بپرسد و او نیز جواب بدهد، به‌ اندازه بحث آزاد مؤثر نیست.

آیت الله علم الهدی افزود: شبکه قرآن در حال تبدیل شدن به یک مرجع در مسائل قرآنی و تفسیری است.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما هم با بیان اینکه رسانه ملی در حوزه معارف اسلامی، وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارد، گفت: کانون توجه و حملات دشمن در حوزه عقاید و باورهای دینی است که برای آن، ده‌ها شبکه ماهواره‌ای فعالیت می‌کند.

جواد شیخ اکبری افزود: در اربعین، گروه‌های گسترده‌ای از صدا و سیما در تمام حوزه‌های صدا و تصویر اعزام شد و هیجانی که همراه با معرفت از سوی صدا و سیما برای حضور در پیاده‌روی اربعین به جامعه عرضه شد، مؤثر بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.