مربی تیم فوتبال شهر خودرو شامگاه سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با تیم نفت مسجد سلیمان گفت: به جام حذفی به شکلی جدی نگاه و در این جام  پرقدرت شرکت می کنیم و می دانیم که  تیم نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است اما می کوشیم دست پر از بازی بیرون بیاییم.
مصطفی صداقت افزود: فرشاد محمدی مهر تنها مصدوم تیم شهر خودرو برای بازی فرداست و بقیه بازیکنان سالم هستند و چهار بازیکن نیز در اردوهای تیم ملی داریم.
وی ادامه داد: کاملا مصمم هستیم و البته جام حذفی شرایط خاص خود را دارد و فردا بهترین کیفیت را ارائه می دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نیز در این نشست گفت: بازی فردا یک بازی سخت برای هر دو تیم خواهد بود و  تیم شهر خودرو از بهترین تیم های حال حاضر فوتبال ایران است و بازی های با کیفیتی ارائه می دهد.
مهدی تارتار افزود: تیم شهر خودرو در مالکیت توپ بهترین تیم ایران و از قطب های فوتبال است.
وی ادامه داد: در شش هفته ای که از لیگ گذشته بازی‌های خوبی ارائه کرده ایم اما خیلی برای مسابقات حذفی هدف گذاری نکرده ایم ولی بدمان نمی آید که در جدول این مسابقات صعود کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و فقط عباس عسکری مصدوم و جایش در تیم خالی است.
در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال فردا چهارشنبه ساعت ۱۶:۲۰ تیم فوتبال شهر خودروی خراسان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.
پیش از این هفتم مهر ماه شهر خودرو در چارچوب بازی‌های یک شانزدهم نهایی میزبان خود نساجی مازندران را با نتیجه یک بر صفر از گردونه مسابقات حذف کرده بود.
۷۵۰۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.