آیت الله سید احمد علم الهدی روز یکشنبه در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی خراسان رضوی افزود: سلامتی و امنیت از مواردی است که به فرموده پیامبر اسلام (ص) ۲  نعمت مجهول هستند و وقتی که نباشند ارزش آنها بیشتر فهمیده می شود. امنیتی که امروز آمیخته با تمام شئون زندگی مردم است حاصل تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه در کنار آرامشی که مردم از احساس امنیت دارند، مجرمان هنگام ارتکاب جرم از نیروی انتظامی واهمه دارند اظهار داشت: این نیرو در ایجاد آرامش روانی برای جامعه و ایجاد ترس در دل مجرمان نقش مهمی دارد. فعالیت این نیرو از نظر زحمت و تلاش با هیچ کار و کسبی در کشور قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: در انجام همه این کارها و نقش آفرینی در جامعه اگر غیر از خدا و اولیای خدا در نظر باشد هیچ ارزشی ندارد. در انجام همه کارها باید انگیزه خدایی داشت که این امتیاز برای نیروهای نظامی و انتظامی کشور ما وجود دارد و این نیروها در اجرای فرامین و رهنمودهای حجت امام زمان (عج) تلاش می کنند.

آیت الله علم الهدی گفت: قتل چند نفر از پلیس فرانسه به دست همکار خود به گفته روان شناسان یک حالت روانی و بر اثر احساس پوچی در قاتل بوده است. اگر برای کسی مقام، درجه، اضافه کار و حق مأموریت مهم باشد همانند پلیس فرانسه در آخر کار به پوچی می رسد. انگیزه پول، مقام و درجه انسان را به پوچی می رساند.

وی افزود: در طول تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس و در عرصه های سیاسی، نیروهای مسلح ما ریزش نداشته و هیچیک از آنان در خط دشمن قرار نگرفته اند.

۷۵۰۷/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.