معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در این مراسم گفت: جاده شهرک عمار یاسر (محمد آباد) به منطقه طرق به طول پنج کیلومتر و عرض هفت متر با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال احداث شده است.

خلیل الله کاظمی با بیان اینکه این جاده طی ۶ ماه و زودتر از زمانبندی در نظر گرفته شده به بهره برداری رسید افزود: با بهره برداری از این جاده ظرفیت تردد در این مسیر سه برابر شد.

وی با اشاره به تاثیر ساخت این جاده در کاهش ترافیک و تصادفات منطقه اظهار داشت: با همکاری و تحصیل ۲۰ هزار متر مربع از اراضی هوانیروز، جاده شهرک عمار یاسر به طرق به کمربندی مشهد نیز متصل خواهد شد.

وی گفت: ساخت این جاده به عنوان یکی از خواسته‌ های مردم این منطقه از سال ۱۳۹۱ مطرح بود اما به دلیل خارج از محدوده بودن، مطالعات آن در سال ۱۳۹۳ انجام شد. 

کاظمی افزود: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۳۹۵ آغاز شد اما در سال ۱۳۹۶ به دلیل مشکلاتی از جمله تحصیل حریم اراضی متعلق به هوانیروز، ۲ کارخانه و فرودگاه و وجود لوله گاز در مسیر، اجرای پروژه با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شد.

وی اظهار داشت: با توجه به تاکید شهردار و شورای شهر مشهد، جلساتی با مسئولین هوانیروز، فرودگاه و کارخانه‌های واقع در مسیر برگزار و اراضی مورد نیاز تحصیل شد و اواخر سال گذشته عملیات اجرایی جاده شهرک عمار یاسر به طرق آغاز گردید.

۳۲۲۱/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.