سردار یعقوبعلی نظری جمعه شب  در همایش رزمندگان و بسیجیان هشت سال دفاع مقدس که در محل هیات رزمندگان کاشمر برگزار شد افزود: به رغم اینکه چندین سال از جنگ گذشته اما همچنان کفر، استکبار و آمریکا هستند و قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند و این نشان می‎دهد که جنگ تمام نشده است.

وی ادامه داد: برخلاف گذشته دیگر برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازی نیست فقط در آبادان، شلمچه، چزابه و فکه  بجنگیم بلکه این جبهه گسترش یافته هر چند که دشمنان در برابر جمهوری اسلامی ایران عقب نشینی کرده‎اند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: امروز خطوط عملیاتی، مقدم و دفاعی ما در کناره‎های مدیترانه، دریای سرخ و باب المندب است و این که در حال حاضر لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و دیگر کشورها در برابر استکبار مشغول نبرد هستند این قدرت نظام اسلامی را می‎رساند.

 نظری افزود: اگر در دوران دفاع مقدس مجبور بودیم در برابر هجوم گسترده ایادی استکبار با سلاح‎های معمولی مقاومت کنیم امروز آن سلاح ها به تسلیحات راهبردی و موشک‎هایی با برد چندین هزار کیلومتر تبدیل شده‎اند.

وی ادامه داد: امروز کرنش‎های دشمن را در مقابل رئیس جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد این مردم می‎بینیم و این اقتدار نتیجه هشت سال دفاع مقدس است.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

۷۴۹۷/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.