فهیمه سروری شامگاه چهارشنبه در مراسم قدردانی از تیم فوتسال و فوتبال بانوان خراسان رضوی افزود: نگاه ویژه به رده های سنی مختلف جزء اهداف کلان وزارت ورزش و جوانان است که جزء برنامه های میان مدت قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: اهداف بسیاری هم برای این مهم درنظر گرفته‌ شده که حضور درخشان‌تر در میادین بین‌المللی و المپیک از آن جمله است.
او ادامه داد: تهیه و تدارک زیرساخت های لازم برای ورزش بانوان اهمیت زیادی دارد که همه دست‌اندرکاران باید در این زمینه ایفای نقش کنند.
معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم گفت: وزارت ورزش و جوانان بر اساس طرح چهار ساله خود برای دومین سال پیاپی اقدام به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کرده و به تبع آن امسال هم در ۴۵ رشته مردان و بانوان به مسابقات تیم اعزام کرده‌ است.
امیر زارعی افزود: اصلی‌ترین هدف اجرای این طرح، حضور پرقدرت در المپیک ۲۰۲۲ سنگال است و در همین راستا ورزشکاران نخبه و استعدادهای برتر شناسایی و به اردو دعوت می‌شوند تا نمایندگان شایسته‌ای در رشته های مختلف داشته باشیم.
وی تصریح کرد: دختران فوتبالیست و فوتسالیست استان خراسان رضوی با موفقیت اخیر خود در المپیادهای ورزشی جایگاه خود را در فوتبال کشور تثبیت کرده‌اند.

تیم های فوتسال و فوتبال بانوان خراسان رضوی در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور به ترتیب مقام های نایب قهرمانی و سومی را کسب کرده اند.

۷۵۰۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.