علیرضا قامتی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کاشمر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز جلوی گسترش فکری، اقتصادی و اجتماعی کشورهای به اصطلاح ابرقدرت را گرفته و هر اقدامی که آنان انجام می‎دهند پاسخ دندان شکنی از جوانان جمهوری اسلامی ایران دریافت می کنند.

وی با اشاره به رویکرد امسال آمریکا در قبال ایران افزود: آمریکا دور اخیر فشارهایش علیه ایران را از دی ماه سال ۱۳۹۶ آغاز و تلاش بسیاری کرد تا در بهمن پارسال جشن ۴۰ سالگی انقلاب برگزار نشود اما این جشن با تاسی از آموزه‎های امام راحل و رهبر معظم انقلاب بسیار بهتر و گسترده‎تر از سال‌های قبل برگزار شد.

او ادامه داد: آمریکا با خروج از برجام تلاش ‎کرد با توجه به شکست خود در بهمن پارسال، ایران را از پای درآورد ولی انهدام مدرن‌ترین و مجهزترین پهپاد آمریکایی به دست جوانان ایرانی بزرگ‌ترین شکست نظامی آمریکا در برابر ایران را رقم زد.

فرماندار کاشمر نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هرچند مسئولان اداره ها محدودیت‎ها و معذوریت‌هایی دارند اما نباید حرمت مردم شکسته شود بلکه باید سعه صدر نشان دهیم و در حد توان مشکلات را رفع کنیم.

مسلم ساقی افزود: اختلاف دستگاه‌های اجرایی باید در درون سیستم اجرایی حل شود و اگر اختلافی بین دستگاه‌های شهرستان وجود دارد باید در فرمانداری مطرح و حل‌ و فصل شود و از بردن این اختلاف به دستگاه قضایی پرهیز شود.

فرماندار کاشمر گفت: به رغم وعده اداره کل راه و شهرسازی جهت بهره برداری از ۱۴ کیلومتر جاده کاشمر به شادمهر هنوز این جاده که آسفالت و خط کشی شده به دلیل عدم نصب علائم ایمنی تاکنون به بهره‎برداری نرسیده است.

مسلم ساقی افزود: با توجه به اهمیت مباحث ایمنی به‌عنوان دغدغه اصلی، تا تأمین حداقل‌های ایمنی اجازه بهره‌برداری از این جاده را نخواهیم داد.

وی ادامه داد: ۹ کیلومتر ابتدایی جاده کاشمر تا سه‌راهی شادمهر که به پلیس‌راه کاشمر ختم می‌شود یک جاده اصلی چهارخطه است که در پی حضور اعضای کمیسیون ایمنی راه‌ها و بازدید از این جاده صورتجلسه ای تنظیم شد و باید ایراداتی که از نگاه کارشناسی در این صورتجلسه قید شده برطرف شود.

شهرستان کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

۷۴۹۷/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.