رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور روز جمعه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات که در نیشابور برگزار شد تیم اصفهان هم با پیروزی در مقابل تیم فارس به مقام سوم دست یافت.
وی افزود: در این دوره از رقابت ها ریحانه شبانی از نیشابور به عنوان با ارزش ترین بازیکن، فاطمه جهانبخش از کرمانشاه به عنوان با اخلاق‌ترین بازیکن، نگین صفره از کرمانشاه به عنوان بهترین شوت زن، مرضیه مهدوی فر از نهاوند به عنوان بهترین ریباند و مهلت عابدی از نیشابور به عنوان بهترین بازیکن دفاعی برگزیده شدند.

وی اضافه کرد: ۲۰۰ ورزشکار از فارس، آذربایجان شرقی، خوزستان، اصفهان، کرمان، گیلان‌، تهران‌، همدان، قزوین، خراسان رضوی، هرمزگان‌ و البرز با ۱۲ تیم در قالب چهار گروه از روز جمعه گذشته تا امروز در سالن شهید عابد نیشابور به رقابت پرداختند که بازیکنان برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی راه می یابند.

بسکتبال بانوان خراسان رضوی  نسبت به بسکتبال مردان شرایط بهتری دارد

رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی در حاشیه این رقابت ها در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر در استان خراسان رضوی ۱۲ هیات بسکتبال و حدود هشت هزار بسکتبالیست فعالیت دارند.
علیرضا رضائی گفت: با وجود کمبود امکانات، بسکتبال خراسان رضوی دارای جایگاه خوبی در کشور است و حدود هفت نفر از این استان در تیم‌ ملی بسکتبال در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور دارند.
وی ادامه داد: در استان خراسان رضوی وضعیت بسکتبال بانوان از مردان شرایط بهتری دارد و با هزینه‌های بسیار کمتری تیم‌های بانوان به مقام می‌رسند و امیدواریم امسال یک تیم از بانوان بسکتبالیست استان در سوپر لیگ داشته باشیم.
امسال هیات بسکتبال استان خراسان رضوی افزون بر سه میلیارد ریال برای برگزاری برنامه های مختلف هزینه کرده که حدود ۴۰درصد از این مبلغ را خیرین تامین کرده‌اند.
نیشابور در فاصله ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
۹۸۶۹/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.