«قرنی مصطفی پور» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات ووشو مهاباد در سال گذشته عملکرد درخشانی در رده های مختلف سنی داشت و بر این اساس با 305 امتیاز به عنوان هیات برتر ووشو سال 1397 استان شناخته شد.
وی ادامه داد: برای سنجش معیار هیات های ورزشی، عملکرد هیات ها در 18 مورد از جمله مدال آوری، برگزاری رقابت ها، اعزام ها و پرورش قهرمانان ملی مورد بررسی قرار گرفت.
مصطفی پور اظهار داشت: پس از مهاباد هیات های ووشو بوکان با 206 امتیاز و ارومیه با 190 امتیاز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفت.
وی با اشاره به عملکردهای هیات ووشو مهاباد در سال گذشته، بیان کرد: دعوت از هفت نفر از ورزشکاران مهابادی به اردوی تیم ملی ساندا در بخش مردان، میزبانی مسابقات قهرمانی آذربایجان غربی در رشته های ساندا و تالو و در 2 بخش بانوان و مردان، میزبانی اردوی آماده سازی نوجوانان و جوانان از جمله های فعالیت های مهم این رشته در مهاباد است.
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد با بیان اینکه فضای ورزشی ووشو در مهاباد 650 مترمربع است، اضافه کرد: هم اکنون 550 ورزشکار بیمه شده و 24 داور در بخش های مختلف تالو و ساندا و 12 مربی ووشو کار مهابادی فعال هستند.
به گزارش ایرنا، رشته ووشو در مهاباد یکی از رشته های رزمی پرطرفدار محسوب می شود؛ هم اکنون 43 هیات ورزشی در رشته های مختلف و 70 باشگاه خصوصی و 15 باشگاه دولتی در مهاباد فعال است.
در شهرستان مهاباد 10 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی هستند.
9903/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.