قرنی مصطفی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکاران با کسب رضایت کادر فنی در مسابقات استعدادهای برتر کشور که با شرکت 400 ورنه بردار به میزبانی خرم آباد در رده سنی 12 تا 15 سال برگزار شد، به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وی ادامه داد: در این مسابقات کمیته فنی تیم ملی 25 ورزشکار برتر را که از لحاظ تکنیک و تاکتیک تایید به اردوی تیم ملی وزنه برداری نونهالان دعوت کردند.
مصطفی پور اضافه کرد: این ورزشکاران نونهال به مدت چهار سال زیر نظر فدراسیون وزنه برداری کشور برای شرکت در مسابقات جهانی به ویژه المپیک 2024 قرار می گیرند.
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد یادآور شد: آذربایجان غربی در این دوره از مسابقات با 10 ورزشکار حاضر بود که در پایان با کسب یک طلا در رده هفتم کشوری قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، «شایان احمد نژاد» و «شایان چاپاش» هر 2 متولد 1384 مهاباد هستند که شهریور سال گذشته نیز در مسابقات وزنه برداری نونهالان کشور در بانه استان کردستان موفق به کسب مدال طلا شده بودند.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و سه ملی پوش وزنه برداری در این شهرستان در رده نوجوان و نونهالان حضور دارند.
این شهرستان دارای 45 هیات ورزشی در رشته های مختلف و 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی در مهاباد فعال است.
9903/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.