حسن جعفری روز شنبه در سفر به شهرستان صالح آباد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق در جامعه است تا با از بین بردن وحدت، به اهداف شوم خود برسد از این رو مردم و مسئولان باید هوشیار باشند تا در مسیر تفرقه حرکت نکنند چرا که این مسیر، نقشه دشمن است.
وی اظهار داشت: اتحاد به عنوان یک ضرورت باید مورد توجه قرار گیرد و این مهم همواره از سوی ائمه اطهار (ع)، رهبر معظم انقلاب و مسئولان کشور مورد تاکید بوده است.
وی فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را چراغ مسیر حرکت انقلاب دانست و گفت: خدمت به مردم و فرمانبرداری از ولایت فقیه، راز تداوم ارزش های انقلاب است.
جعفری با بیان اینکه دشمنان تحریم اقتصادی را برای فلج کردن نظام اقتصادی ما اعمال کرده‌ اند افزود: باید در سایه اتحاد روز به روز قوی‌ تر شویم و تولید را رونق بخشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ناامیدی و عدم نشاط اجتماعی بین مردم و مایوس کردن آنها از نظام و انقلاب یکی دیگر از اهداف دشمنان می باشد که همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید با ارائه خدمات خود به مردم اعتمادآنها را جلب کنیم.

وی گفت: در حال حاضر امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور حاکم شده است که این به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری، اقتدار نیروهای مسلح و مرزنشینان می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی امروز با سفر به صالح آباد "ولی قلیچی" را به عنوان نخستین فرماندار این شهرستان تازه تاسیس معرفی کرد.

شهرستان ۴۳ هزار نفری صالح آباد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

۷۴۹۴/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.