سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طرح ترافیکی ویژه پلیس راهور برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، شامل محدودیت‌ های تردد در بافت مرکزی اطراف حرم مطهر رضوی از ظهر امروز آغاز شده است.
سرهنگ حمید رضا دهنوی افزود: این طرح در خیابان توحید از میدان توحید تا میدان شهدا، خیابان شیرازی از میدان شهدا تا تقاطع شهدا به سوی حرم مطهر رضوی، خیابان نواب صفوی از میدان پنجراه تا حرم مطهر رضوی، خیابان امام رضا (ع) از میدان بسیج تقاطع دانش تا میدان بیت‌المقدس، خیابان طبرسی از تقاطع شهید گمنام میدان طبرسی تا حرم مطهر رضوی و خیابان شهید اندرزگو از تقاطع شهید اندرزگو باب‌الجواد (ع) تا میدان بیت‌المقدس اجرا می شود.
وی اظهار داشت: همچنین توقف وسایل نقلیه در خیابان شیرازی از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی، خیابان نواب صفوی از میدان پنج‌ راه تا حرم مطهر رضوی، خیابان طبرسی از تقاطع شهید گمنام تا حرم مطهررضوی، خیابان شهید اندرزگو تا میدان بیت‌المقدس و خیابان امام رضا (ع) از تقاطع دانش تا حرم مطهر رضوی ممنوع است و از ساعت ۲۳ امشب این خیابان‌ ها از خودرو پاکسازی میشوند.
سرهنگ دهنوی ادامه داد: زیرگذر و توقفگاه های حرم مطهر رضوی نیز تخلیه میشوند و اجازه ورود موتورسیکلت‌ ها نیز به این محل داده نخواهد شد.
وی گفت: تردد وسایل نقلیه عمومی نیز  کنترل شده خواهد بود و تمهیدات ترافیکی تا پایان مراسم عزاداری عاشورای حسینی ادامه خواهد داشت.
سه هزار و ۱۳۸ هیات مذهبی ثبت شده در استان خراسان رضوی وجود دارند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۳۸ هیات با چهار هزار عضو در مشهد هستند.
طی دهه نخست محرم ۶۷۰ ایستگاه صلواتی نیز در مشهد برپاست.
۷۵۰۵/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.