علیرضا قامتی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد با اشاره به افزایش دامنه تهدیدات دشمنان در عرصه های سایبری افزود: باید متناسب با این تهدیدات و با مصون سازی و آماده کردن تجهیزات لازم بازدارندگی خود در مقابله با ترفندهای دشمنان را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: دشمنان و عوامل آنها بعد از پیروزی انقلاب تاکنون در هیچ یک از ترفندهای خود علیه نظام جمهوری اسلامی موفق نبوده اند و امروزه هم در عرصه تهدیدات سایبری راه به جایی نخواهند برد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی گفت: دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی همه رفتارها و عقاید و رویکردهای مسئولان را به صورت دقیق رصد می کنند و به دنبال نا امید سازی مردم نسبت به دستاوردهای نظام و از بین بردن وحدت و انسجام عمومی جامعه هستند و نباید با اقداماتی زمینه سوء استفاده آنها را فراهم کرد.

قامتی با بیان اینکه تخلفات مسئولان در زمینه های گوناگون و به خصوص اقتصادی برای هیچ کس پذیرفته نیست و باید با هر موردی در این زمینه قاطعانه برخورد شود افزود: از سوی دیگر  خدمات مدیران و دستگاه های اجرایی و سازمانها که همانا دستاورد مهم نظام است باید به نحو مطلوب برای مردم مطرح شود تا امید و شور و نشاط عمومی افزایش یابد.

وی افزایش آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد در استان خراسان رضوی و به تبع آن در گناباد را یادآور شد و گفت: کاهش تبعات این آسیب‌ها نیازمند هم افزایی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و نهادها و ارگانهای گوناگون اعم از اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است و همه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

او با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی یکی از مولفههای بروز آسیب‌های اجتماعی است افزود: حوزه های علمیه و روحانیون باید در قالب سخنرانی‌ها اهمیت سرمایه گذاری صحیح و توجه به فعالیت‌های اقتصادی سالم را از دیدگاه ارزشها و دین مبین اسلام در جامعه نهادینه کنند.

فرماندار گناباد هم از پرداخت شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در دولت تدبیر و امید طی پنج سال گذشته به واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی این شهرستان برای توسعه کمی و کیفی سرمایه گذاری و رونق تولید و اشتغال‌زایی خبر داد و گفت: تقویت صنایع تبدیلی برای کاهش معضل خام فروشی در این بخش‌ها و توسعه کمی و کیفی اقامتگاههای بومگردی برای بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی مورد توجه قرار دارد و طرح احداث خط آهن یونسی به گناباد به عنوان قطعه نخست خط ریلی مشهد به زاهدان به طول ۵۸ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال اجراست.

حامد قربانی آسیب‌های ناشی از مخاطرات طبیعی مانند خشکسالی و افزایش شوری منابع آب زیرزمینی و پیشروی آب شور به سمت منابع آب شیرین را از مشکلات و تهدیدهای مهم این شهرستان برشمرد و افزود: با هوشمندسازی و اصلاح خطوط انتقال برای کاهش این معضلات تلاش می شود.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.