معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در نشست امضای این تفاهمنامه که با حضور مدیر عامل ساپکو برگزار شد گفت: این تفاهمنامه در راستای سیاستهای سازمان و در جهت توانمندسازی حوزه صنایع کوچک کشور در حوزه های علمی و فناوری و پاسخگویی به نیازهای صنعت خودروسازی به ویژه در راستای توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی کشور منعقد شده است.

اصغر مصاحب افزود: باید ارتباط موثر صاحبان صنایع، شرکتهای دانش بنیان و جامعه علمی و صنعتی بیشتر شود و صاحبان صنایع در جهت افزایش ظرفیت تولید، اشتغال مولد و بهره وری بیشتر حرکت کنند.

وی ادامه داد: وجود ظرفیتهای بالقوه قابل توجه در حوزه صنایع کوچک و متوسط و از طرف دیگر تقاضای بالا در خصوص تأمین قطعات و تجهیزات صنعتی جهت تولید محصولات داخلی به ویژه در شرایط تحریم های ظالمانه علیه کشور، حمایت از تولید داخل و اجرای برنامه های توسعه ای نظیر توسعه نظام پیمانکاری فرعی را به یک ضرورت و اولویت تبدیل کرده است.

او اضافه کرد: انعقاد تفاهمنامه هایی مشابه این تفاهمنامه با ارگانهای مرتبط در سایر دبیرخانههای تخصصی در دست اقدام است و با این اقدام، گام موثر دیگری در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخل برداشته میشود.

صبح امروز نیز با حضور معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران، تفاهمنامه علمی بین دانشگاه فردوسی و شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با محوریت تولید و حمایت از ایده های نو و تأسیس شرکتهای دانش بنیان در محل این دانشگاه به امضا رسید.

۷۴۸۹/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.