مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی روز شنبه پیرامون این موضوع در جمع خبرنگاران گفت: ۵۰۰ نفر از مبلغان اعزامی این سازمان به نقاط مختلف کشور و این استان را خواهران تشکیل می دهند.
حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی افزود: کار استقرار ۷۵۰ نفر دیگر از  مبلغان نیز که از سوی دیگر نهادهای فرهنگی و حوزه های علمیه قم و اصفهان معرفینامه دارند در خراسان رضوی توسط سازمان تبلیغات اسلامی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: همچنین ۹۳۰ نفر از طلاب در نقاط مختلف روستایی و کم برخوردار خراسان رضوی مستقر هستند. علاوه بر اینها ۲۰ گروه جهادی هم به منظور فعالیتهای تبلیغی، عمرانی و خدمات اجتماعی به همین مناطق اعزام شده اند. هر یک از گروهای جهادی بسن ۳۰ تا ۵۰ عضو دارند.  

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی همچنین گفت: پیش از این به منظور ایجاد وحدت گفتمانی بین مبلغان ۲۳ همایش طلایه داران هدایت در این استان برگزار شده است. بیانیه گام دوم انقلاب و تحکیم خانواده از جمله محورهای این همایشها بودند.
وی افزود: پیش بینی می شود دست کم ۶۰ هزار سخنرانی و ۶۰۰ جلسه گفتمان دینی در قالب حلقه های معرفتی در ایام ماه محرم توسط مبلغان اعزامی برگزار شود.

۱۸۵۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.