قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی روز دوشنبه در آخرین روز حضور این گروه در مشهد در دیدار با تولیت اجرایی و مدیران عالی آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع) در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) گفت: ملت های مسلمان ایران و عراق از ظلم و جور حاکمان مستبد رهایی یافته اند و این کشورهای برادر، دوست و همسایه متعلق به اهل بیت (ع) هستند.

مصطفی خاکسار قهرودی افزود: پیشرفت، تکامل و توسعه کشور عراق باعث مباهات ماست و اینکه آستان های مطهر اهل بیت (ع) در آن کشور هر روز به جنبه های مختلف از خدمات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می پردازند جای خوشحالی دارد.

وی اظهار امیدواری کرد ماحصل جلسات منظم و تخصصی که در این مدت بین آستان قدس رضوی و آستان مقدس حضرت عباس (ع) برگزار شده، به افزایش رفاه حال زائران و توسعه بیش از پیش اماکن متبرکه متعلق به اهل بیت (ع) بیانجامد.

تولیت اجرایی آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع) نیز در این دیدار گفت: در زمینه های قرآنی، فرهنگی، سلامت و اقتصاد به توافقات بسیار خوبی دست یافته ایم که با تمرکز بیشتر نتایج آن به زودی مشخص خواهد شد.

محمد عبدالحسین الاشیقر افزود: موضوعات خدمت به زائران و بازسازی اعتاب مقدسه از اولویت های مورد نظر آستان مقدس حضرت عباس (ع) بوده است.

۷۴۸۹/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.