هادی شوشتری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در قوچان افزود: ایران به عنوان بازیگر بزرگ منطقه ای همواره اعلام کرده امنیت منطقه پارامتر و شاخصی مهم به شمار می‌آید و مخالف کامل حضور نیروهای فرا منطقه ای در این حوزه مهم از جغرافیای سیاسی جهان است.

وی اضافه کرد: ایران به هیچ وجه با حضور نیروهای فرا منطقه ای در خلیج فارس موافق نبوده و معتقد است امنیت منطقه باید توسط کشورهای منطقه تأمین شود.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفتارها و نشانه های مثبتی که اخیراً از طرف عربستان به سمت ایران فرستاده می‌شود گفت: با وجود این که ایران و عربستان در جهان اسلام مسائل مشترکی دارند  از رابطه خوبی با یکدیگر برخودار نیستند و برقراری ارتباط و رفع سوء تفاهمات زمان زیادی را لازم دارد.

شوشتری افزود: این پیام ها با توجه واقعیات و اتفاقات منطقه از سوی ریاض داده می‌شود و جمهوری اسلامی ایران نیز از هر موضوعی که به وضعیت جهان اسلام کمک کند استقبال کرده و بارها تأکید کرده است که برای مذاکرات هیچ محدودیتی ندارد.

وی شعارهای انتخاباتی خود را  یک برنامه برای توسعه شهرستانهای قوچان و فاروج دانست و گفت: تا به امروز که چند ماه مانده به انتخابات مجلس یازدهم تمامی مواردی که در قالب برنامه اعلام شده بود ملاک عمل قرار گرفته است و بخش قابل توجهی از این برنامه عملیاتی اجرا شده، بخشی در حال اجراست و بخشی دیگر هم نیاز به زمان بیشتری دارد.

شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غرب مشهد واقع است.

۷۵۰۱/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.