رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از تمهیدات ترافیکی روز عرفه و عید سعید قربان در شهر مشهد خبر داد.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، و به نقل از پایگاه خبری پلیس محمدباقر سلیمی در تشریح این خبر گفت: مراسم دعای عرفه در روز یکشنبه ۲۰ مرداد ماه ۹۸ با حضور گسترده مجاوران و زائران در اماکن متبرکه حرم مطهر و دیگر مساجد سطح شهر مشهد برگزار خواهد شد و در روز دوشنبه نماز عید قربان از ساعت ۵ صبح در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به محدودیت توقف در حریم معابر پیرامونی حرم رضوی گفت: توقف وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ در تاریخ ۲۰ مردادماه ۹۸ تا پایان مراسم در طول مسیرهای مشروحه ذیل در دو سمت خیابان ممنوع خواهد بود. طول خیابان امام رضا از میدان بسیج تا میدان بیت المقدس و حرم مطهر، خیابان نواب صفوی از میدان پنجراه تا حرم مطهر، طول خیابان طبرسی از تقاطع شهید گمنام به سمت حرم، بلوار شارستان از تقاطع شارستان به سمت حرم، طول خیابان شیرازی از میدان توحید به سمت حرم، خیابان آخوند خراسانی (گنبد سبز)، طول خیابان شهید اندرزگو تا حرم و معابر فرعی منتهی به معابر اصلی.
سلیمی ادامه داد: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ تاریخ ۲۰ مرداد ماه ۹۸ تا پایان مراسم دعا در کلیه معابر منتهی به حرم ممنوع بوده و از حرکت آن‌ها جلوگیری خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه زمان اجرای مأموریت از ساعت ۱۱ و روز اجرای آن تاریخ ۲۵ مرداد ماه ۹۸ است، تصریح کرد: مکان اجرای این طرح پوشش ترافیکی کلیه معابر سطح حوزه استحفاظی راهور مشهد و به ویژه معابر منتهی به حرم و اماکن برگزاری دعای عرفه است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.