معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: پیش بینی شده میزان این طرحها به ١٥٠ هزار میلیارد تومان برسد بنابراین استان نگاه ویژه ای برای پیگیری و عملیاتی شدن تک تک این طرحها دارد.

علی رسولیان افزود: چارچوب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی با همراهی تمامی ارکان آن و پیگیری مستمر فرمانداران شهرستان ها شکل گرفته و ضمن ایجاد تعامل حداکثری و سازنده، بستر امید آفرینی را فراهم کرده است.
وی ادامه داد: حوزه اقتصادی به عنوان بازوی عملیاتی و اجرایی الگوی مثلث توسعه اقتصادی - فرهنگی باید نقش آفرینی اساسی در تمامی شهرستان های خراسان رضوی ایفا کند از این رو بایستی با یک طرح نو و بهره گیری حداکثری از توان مردم، در مسیر اقتصاد مردمی گام برداشت.
او اضافه کرد: باید از ظرفیت معین های اقتصاد مقاومتی که از بین تشکل ها و بخش های خصوصی توانمند برگزیده شده اند و طی هفته های آینده  تعدادشان به ١٠٠ مورد می رسد نهایت بهره برداری را کرد.

در این مراسم محمد رضا شاه پسند به عنوان مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری خراسان رضوی منصوب  و از خدمات شکوه میر شاهی قدردانی شد.

طرح مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی به عنوان برنامه عملیاتی استاندار خراسان رضوی در چارچوب تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در این استان اعلام و در همین راستا خراسان رضوی به ۱۲ منطقه بر مبنای شمار حوزه های انتخاباتی تقسیم شده است.

استاندار خراسان رضوی تاکنون در روند اجرای طرح مثلت توسعه اقتصادی فرهنگی شامل سه ضلع کارگزاران حکومتی، سرمایه گذران و کارآفرینان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که ائمه جمعه نیز به عنوان ناظران عالی در درون آن جای دارند به همه شهرستانهای استان سفر و در این چارچوب دهها تفاهمنامه اقتصادی را با مسئولان محلی و شرکتهای اقتصادی بخش خصوصی به عنوان "معین" امضا کرده است.

۸۰۰۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.