عبدالرضا سپهری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پویایی هر سازمان و جامعه با وجود رسانه های ارتباط جمعی و خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی شکل می گیرد و اگر رسانه و خبرنگار نباشد آن سازمان و جامعه گرفتار سکون، رخوت و شکست می شود لذا وجود خبرنگاران لازمه موفقیت هر بخش است.

وی اظهار داشت: خبرنگاران وجدان بیدار و هوشیار جامعه و تصویرگران زمان خود هستند که با قلم، صدا و نگاهشان لحظات را تثبیت و ماندگار می کنند و سرآغاز و منشاء اتفاقها و رخداد های بزرگ و تحول آفرین در هر اجتماع هستند.

وی گفت: فعالان و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی در انجام مسئولیت و رسالت خطیرشان، همه سختی ها را تحمل می کنند و هیچ مرارتی نمی تواند مانع کارشان شود.

سپهری افزود: هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی یادآور تلاش و مجاهدت ایثارگونه خبرنگاران و فعالانی است که همواره با حفظ آگاهی و وظیفه شناسی با سلاح قلم و اندیشه و با حفظ قداست و حرمت والای رسالت خویش، جامعه را بیدار و هوشیار نگه می دارند و افق اندیشه و دید مردم را اعتلا و وسعت می بخشند.

وی اظهار داشت: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در فرهنگ و بستر سازی رونق اقتصادی و توسعه و پیشرفت استان خراسان رضوی و به خصوص شهرستان خواف داشته اند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف افغانستان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.