قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: خبرنگاران متعهد در کنار بیان خدمات نظام، باید مشکلات جامعه را نیز بازگو نمایند.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، یوسف امینی  بعدازظهر امروز 16 مردادماه در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان سبزوار اظهار کرد: اطلاع‌رسانی، بیان کاستی‌ها  و آسیب‌های جامعه نباید به گونه‌ای باشد که منجر به احساس ناامیدی و سیاه‌نمایی شود.
وی تصریح کرد: مسئولان، مدیران و دستگاه‌های اجرایی خودشان را جزء خانواده خبرنگاران بدانند و به خبر و رسانه ا از جنبه‌های مختلف نگاه کنند.
امینی خبرنگار را کارشناس به تمام معنا دانست و عنوان کرد: خبرنگاران موتور محرکه برای پیشرفت و توسعه هستند و در شرایط فعلی رسالت مطبوعات و رسانه سنگین است چرا که باید توطئه‌های دشمنان را شناسایی و خنثی کنیم.

قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، گفت: خبرنگاران بابد ابعاد مختلف بیانیه گام دوم مقام معظم را در اجتماع پیاده‌سازی کنند.
وی افزود: در برنامه‌های اجرایی مثلث اقتصادی و فرهنگی استان در قالب معین‌های مختلف، یکی از برنامه‌ها توجه به موضوع رسانه‌ها و نقش آن‌ها در راستای اهداف اقتصادی و فرهنگی است.
اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذاریم
در ادامه رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز با اشاره به جایگاه صداقت و گفتار گفت: خبرنگاران باید نسبت به نوشته‌ها و قلم خود مسئول باشند و با توجه به اینکه ما مسلمان هستیم باید نسبت به تمامی عملکردهای خودمان پاسخگو باشیم.
عباس محمدیان با بیان اینکه شهرستان سبزوار قدرت دوم رسانه‌ای استان است، افزود: پنهان کردن حقایق و جوسازی هردو غیر اسلامی است و خبرنگاران باید پیگیری مطالبات مردمی را در دستور کار خود قرار دهند.
وی بیان کرد: انتظار ما از جامعه فرهیخته پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است و باید کمک به جامعه از طریق بستر رسانه محقق شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در خصوص اهمیت انتخابات اسفندماه ۹۸، تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای انتخابات اسفندماه امسال به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.
محمدیان با بیان اینکه در پیچ خطرناک نیاز به وحدت داریم و باید اختلاف سلیقه‎ها را کنار بگذاریم، گفت: رسانه‌ها و اصحاب رسانه نقش مهمی در ایجاد اتحاد و وحدت میان مردم و مسئولان دارند.
وی یادآور شد: ایجاد و راه‌اندازی تعاونی مصرف و خدماتی برای اصحاب رسانه با محوریت تمامی فعالان ضروری است و باید به موضوع مسکن و تسهیل در ازدواج خبرنگاران توجه شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.