با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پروژه‎های توسعه دسترسی شهرستان‎های کاشمر، خلیل‎آباد و بردسکن افتتاح شد.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، محمدجواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در سفر امروز به کاشمر به طور متمرکز طرح‎های مخابراتی که طی 5 ماه گذشته در سه شهر کاشمر، خلیل‎آباد و بردسکن انجام شده بود، مورد افتتاح قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ارزش این پروژه‎ها حدود 4 میلیارد  تومان بوده است، عنوان کرد: در سفر به کاشمر همچنین تصویب شد تا پایان سال برای سه محور حدود 7.5 میلیارد تومان دیگر سرمایه‎گذاری در این منطقه صورت گیرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: دایر شدن حدود 25 کیلومتر فیبر نوری جدید در این منطقه، تقویت بخشی پوشش جاده‎ای و روستایی سه شهرستان به خصوص برای حوزه‎هایی که قطب گردشگری هستند و بوم‌گردی رواج دارد و مناطقی که می‎توانند جهت توسعه اقتصاد دیجیتال در صنایع دستی ظرفیت داشته باشند از جمله مواردی بود که در سفر به کاشمر به تصویب رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان امسال 7.5 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری به اتمام می‎رسد و پروژه‎ها به بهره‎برداری کامل خواهند رسید.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون در کاشمر با پیگیری‎های صورت گرفته برای توسعه دسترسی‎ها 4 میلیارد تومان هزینه شده است، و برای درخواست‎هایی که مدنظر نماینده مردم کاشمر، خلیل‎آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی بوده تا پایان امسال 7.5 میلیارد تومان دیگر اعتبار گذاشته شده است  تا به دسترسی‎هایی که باید کامل شود، برسیم.

آذری جهرمی گفت: تلاش می‎شود به تعهداتی که دادیم عمل کنیم تا در فاز بعد به صورت جدی اشتغال را پیش ببریم و یک سهمی از اشتغال که نتیجه آن اشتغال اقتصاد مولد حوزه دیجیتال است و می‎تواند در سایر بخش‎ها از جمله گردشگری، صنایع دستی و کشاورزی اثر گذار باشد، برسیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.