محمد علایی روز شنبه در نشست هم اندیشی وزارت نیرو و اصحاب رسانه در مشهد افزود: در چنین شرایطی  وظیفه رسانه ها و روابط عمومی ها اطلاع رسانی به موقع و صحیح تر اقدامات و دستاوردهای حوزه آب است. 

وی ادامه داد: انتقادات سازنده و پیگیریهای خبرنگاران طی سالهای گذشته تا کنون یاریگر رفع بسیاری از چالشهای حوزه آب در این استان مانند مشکلات زیست محیطی کشف رود بوده است و اگر انتقادات سازنده و پیگیری های قانونی و اصولی خبرنگاران نبود طرحهایی مانند جایگزینی  پساب آب کشاورزی و طرح همیاران آب در خراسان رضوی به نتیجه نمی رسید. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: مدیران در حوزه کاری خود بایستی پاسخگو و شفاف عمل کنند و در این راستا مدیران شرکت آب منطقه خراسان رضوی همیشه پاسخگوی سوالات و انتقادات سازنده خبرنگاران هستند و روابط عمومی نقش به سزایی در ضعف و قوت مدیریت یک مجموعه دارد.

علایی با بیان اینکه طرح همیاران آب دارای پیوست اجتماعی است افزود: با کمال تاسف مدیران آبی همیشه از عدم توجه دولت، مجلس و مردم در پیشبرد  اهداف سازمانی و اقدامات خود شکایت می کنند درحالی که باید به جای پاک کردن صورت مساله به دنبال راه حل جدی بود که اطلاع رسانی نقش به سزایی در این زمینه دارد.
وی ادامه داد: هدف حوزه مدیریت آب خراسان رضوی به صفر رساندن اضافه برداشت های آب در بخش های مختلف صنعت  و کشاورزی تا سال ۱۴۰۰ است و در این خصوص باید مدیریت همزمان عرضه و تقاضا شکل بگیرد.
او با اشاره به پروژه انتقال آب از دریای عمان به استانهای شرقی کشور افزود: تامین آب مردم در شرق کشور را نباید بر مبنای الگوی گذشته مدیریت کنیم بلکه باید راهکارهای مختلف در این زمینه دنبال شود.

نشست هم اندیشی وزارت نیرو و اصحاب رسانه با حضور خبرنگاران حوزه آب و برق در خراسان رضوی امروز در محل شرکت آب منطقه ای استان برگزار شد.

۳۰۲۷/۱۹۲۲

 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.