حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز شنبه  در جلسه گرامیداشت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: یکی از تنگناهای مهم این شورا در برپایی آیین و راهپیماییهای گوناگون در گناباد که با وجود پیگیریهای متعدد در سالهای گذشته همچنان به قوت خود باقی است کمبود بودجه برای تامین صوت با کیفیت و منسجم است که برخی موارد موجب نارضایتی هایی در بین مردم و دست اندرکاران مرتبط می شود.

وی خواستار توجه و همراهی بیشتر  مسئولان مرتبط برای تامین بودجه و رفع کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناباد در برگزاری آیینهای گوناگون به خصوص در خصوص تامین دستگاه صوت و بلندگو شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناباد هم گفت: تنها این شوراست که  مسئولیت برگزاری آیینها و راهپیمایی ها را به عهده دارد و دستگاههای اجرایی و نهادها و سازمانها و ارگانهای مختلف باید هر گونه آیینی را با هماهنگی این شورا برگزار کنند و از هر گونه موازی کاری بپرهیزند.

حسن باقرزاده گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای تامین سیستم صوت برگزاری آیین و راهپیماییها در گناباد نیازمند حداقل ۲۵۰ میلیون ریال بودجه است.

وی موازی کاری و تعدد بخشها و  اعلام عمومی برنامه ها توسط دستگاهها از طریق صوتی را از مشکلات دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناباد ذکر کرد و گفت: دستگاههای اجرایی، ارگانها و نهادها باید هر  گونه اعلام برنامه از طریق سیستم صوت در سطح شهر را تنها از طریق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام دهند.

۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.