بیست و چهارمین دوره مسابقات کشوری کاراته سبک شوتوکان جهانیWSKF با حضور مسئولان و ورزشکاران در تمام رده‌های سنی در ورزشگاه انقلاب نیشابور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، محسن کاوه اهنگر سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان در این خصوص گفت: بیست چهارمین مسابقات کشوری کاراته سبک شوتوکان جهانیWSKF به مدت دو روز با حضور بیش از ۴٠٠ ورزشکار در تمام رده‌های سنی در نیشابور برگزار می‌شود.

کاوه آهنگر افزود: ورزشکاران و تیم‌های شرکت‌کننده از استان های فارس، خوزستان، لرستان، مازندارن، گلستان، سیستان و بلوچستان، تهران، سمنان، کرمان، قزوین، اردبیل، البرز، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی حضور دارند.

وی اظهار کرد: این دوره مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و نیشابور افتخار  میزبانی بیست و چهارمین دوره مسابقات کشوری کاراته سبک شوتوکان جهانیWSKF را دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور یادآور شد: دلیل اصلی انتخاب شهرستان نیشابور و استان خراسان رضوی برای این مسابقات، استعداد‌های بسیار زیاد و مقام‌های ورزشکاران نیشابوری در این مسابقات بوده و نیشابور در این دوره از رقابت‌ها در گروه آقایان میزبان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.