در جریان اکران عمومی فیلم "قسم" در پردیس سینمایی اطلس مشهد، "محسن تنابنده" کارگردان این فیلم طی پیام اینستاگرامی به عدم پخش ویدئوی ضبط شده یکی از بازیگران فیلم در این اکران عمومی اعتراض کرد که با حاشیه هایی همراه بود. 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پخش نشدن ویدئو ضبط شده خانم "مهناز افشار" در جریان اکران عمومی فیلم "قسم" در پردیس سینمایی اطلس مشهد، تصمیم داخلی مدیریت سینما بوده است.

محمد رضا محمدی افزود: مطالب آقای "محسن تنابنده" در اینستاگرام را تکذیب می کنم زیرا هیچ نهاد یا ارگانی در این زمینه دخالت نداشته و به سینما اطلس نگفته که برنامه خانم افشار در جریان اکران عمومی فیلم پخش نشود.

وی اظهار داشت: مدیر این سینما به عوامل برنامه توصیه کرده است که چون در اکران های عمومی فیلم چنین چیزی عرف نبوده و خارج از برنامه است، این اقدام انجام نشود.

وی گفت: آقای تنابنده در پیام اینستاگرامی خود خلاف اخلاق عمل کرده و تصمیم داخلی مبنی بر عدم پخش ویدئوی خانم افشار را به نهاد دیگری مرتبط نموده است.

محمدی افزود: مدیر سینما اطلس نیز مطلب آقای تنابنده را تکذیب کرده و گفته است این حق را بر خود قائل می داند که علیه ایشان اعلام جرم کند.

مدیریت پردیس سینمایی اطلس مشهد نیز با انتشار پیامی نسبت به سخنان آقای تنابنده واکنش نشان داده و گفته است: پردیس سینمایی اطلس ضمن احترام به ساحت تمام هنرمندان، هنردوستان و اهالی محترم سینما که تاکنون افتخار میزبانی آنان را داشته است، در خصوص کلیپ منتشر شده توسط آقای محسن تنابنده به اطلاع عموم می ‌رساند که انتظار می رفت ایشان احترام مشهدالرضا (ع) و میزبانی این پردیس سینمایی را رعایت می ‌فرمودند و از فرافکنی و طرح سخنان غیرواقعی و توهین‌آمیز پرهیز می‌ نمودند.

در این پیام آمده است:هماهنگی‌ های صورت گرفته با این سینما صرفا برای حضور آقایان محسن تنابنده و حسن پورشیرازی برای اکران مردمی فیلم "قسم" بوده که مکاتبات لازم در این زمینه با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز انجام شده بود و به همین دلیل مدیریت سینما مانع از اجرای برنامه‌ دیگری خارج از هماهنگی‌ های انجام شده و مجوزهای دریافتی شده است.

این پیام می افزاید: به نظر می‌رسد راه‌ های صادقانه ‌تری برای جلب مخاطب این فیلم وجود داشته باشد تا نیازی به انجام چنین اقدامات خارج از اصول حرفه ‌ای و اخلاقی به منظور اهداف تبلیغاتی و خبرسازی نباشد. 

در ادامه این پیام آمده است: مدیریت سینما اطلس حق قانونی خود می‌ داند که نسبت به سخنان کذب مطرح شده در کلیپ آقای تنابنده از طریق مراجع قضایی اقدام نماید.

۷۴۸۹/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.