فرماندار بردسکن به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری در یکصدمین جلسه شورای اسلامی این شهر شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، مجتبی شاکری  گفت: حقیقتا اعضای شورای اسلامی دور پنجم بردسکن  یک اعضای همدل و بدون دخیل دادن سلایق سیاسی تمام هم و غم  آنها در  راستای رفع مسائل و مشکلات مردم است.

وی بهترین سرمایه اجتماعی اعضای شورای اسلامی را  مردم دانست و گفت:  شوراهای اسلامی باید به اتاق فکر نخبگان و فرهیختگان تبدیل شود  و با استفاده از نظرات و پیشنهادات آنها در توسعه و پیشرفت شهر گام برداشت. 

شاکری بابیان اینکه پتانسیل‌های بسیاری در  بردسکن نهفته است، افزود:  بردسکن در زمینه معادن و کشاورزی دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی است که  امید است با تعامل و همدلی هرچه بیشتر بیش از گذشته به آن‌ها پرداخته شود.

شاکری  گفت: کوتاهی مدیران  در خدمت به مردم قابل گذشت نیست و  همه باید تلاش کنیم با وحدت و همدلی  گره ای از مشکلات مردم را باز کنیم.

وی اعضای شوراهای اسلامی را بازوان توانمندی در کنار مدیران دستگاههای اجرایی برای نماینده عالی دولت در شهرستان دانست.

وی با توجه به وضعیت نامناسب بولوار و میدان ورودی شهر از شهرداری و شورای اسلامی خواست نسبت به ساماندهی و آسفالت بولوار ورودی شهر اقدام شود.

شاکری با توجه به  درخواست یکی از اعضای شورای اسلامی مبنی برتعیین تکلیف مدیران پروازی گفت: طبق دستور استاندار خراسان رضوی در شهرستان بردسکن 9 مدیر پروازی داریم که نامه مکتوبی به این مدیران ارسال و از آنها خواسته شده است در کمترین زمان نسبت به اقامت دائمی خود به همراه خانواده اقدام کنند در غیر این صورت باید از مسئولیت خود استعفا دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.