شهردار مشهد بر همکاری بین دستگاه‌ها در پیشبرد امور تاکید کرد و گفت: پروژه بهسازی جاده حسن آباد نماد همکاری است که باید برای برند صنعت استان شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا کلائی در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز اول بهسازی جاده حسن آباد که در ورودی شهرک صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: پروژه بهسازی جاده حسن آباد نماد همکاری است که باید برای برند صنعت استان شکل گیرد. با اینکه این جاده خارج از محدوده خدماتی مشهد است. اما درخواست ها را جدی گرفتیم و با همکاری اداره کل راه وشهرسازی این پروژه آغاز می شود و فازهای بعدی نیز ادامه می یابد.

وی با تاکید بر اینکه انتظار بر این است که پروژه قابل قبولی به لحاظ سیما و منظر ارائه شود، افزود: در عین حال باید کیفیت لازم را نیز دارا باشد و خاطرات شهرک صنعتی را حفظ کند.

شهردار مشهد در ادامه بیان کرد: تمامی سرمایه هایی که در کلانشهر مشهد از سرمایه های طبیعی و فیزیکی گرفته تا سرمایه های مالی، دموکراتیک و غیره در اختیار داریم، دارای ارزش است. اما بالاتر از همه اینها سرمایه های انسانی و اندیشه ها است. افرادی که در نظم قابل قبولی زندگی خود را قرار دادند و در قالب کار و فعالیت به صورت مستقیم و غیر مستقیم- امور را سامان دادند.

کلائی خاطرنشان کرد: پیشنهادی شورای اسلامی شهر ارائه کرد تا یکی از بزرگانی که شهر مدیون آنها است و حق به گردن شهر دارد، انتخاب کرده و عملیات احداث به دست وی آغاز شود. لذا رضا حمیدی کارآفرین نمونه و صنعتگر برتر این امر را متقبل می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: این همکاری از سوی شهرداری مشهد با خیران، کارآفرینان و صاحبان حرف انگیزه‌ای باشد برای تمام کسانی که در ابتدای راه خدمت هستند و مشوقی برای خدمت‌گذاری بیشتر شود.

در پایان این مراسم تابلوی نفیسی به پاس قدردانی از تلاش‌های حمیدی کارآفرین و صنعتگر برتر استان از سوی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به رضا حیدری صنعتگر نمونه  اهدا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.